Juhi hoolivalt ning näe oodatud tulemusi kiiremini
See 40 minutiline juhtimiskoolitus annab inspiratsiooni teemal, kuidas juhtida ettevõtet või meeskonda sotsiaalselt vastutustundlikult (erinevate osapoolte huve arvestades).
KOOLITUSELT LEIAD:
✓ Saad teada, missugused on 4 töötajate põlvkonda ja 3 juhtide põlvkonda ning kuidas nende vastastikused ootused ja vajadused klappima panna
✓ Mõistad, miks paljude juhtide meeskondades madal pühendumus on ja mida juhina ette võtta selleks, et pühendumust kasvatada ning meeskonna tulemusi kiiremini näha
✓ Avastad 3 juhi kasutuses olevat võimu liiki ning nende mõju töötajate motivatsioonile ning pühendumusele
Mõned ettevõtted, kes on meie koolitustel osalenud:
Kasuta teadlikult “hoolimist” ning naudi kiiremat edu
Kelle huve Sa juhina eelkõige esindad – kas omaniku (või oma juhi), klientide või töötajate? Just need on “sotsiaalsed osapooled” juhi töös, kelle heaolu ja eesmärke ta mõjutab.
Paljud juhid küll usuvad, et nad esindavad kõikide nimetatud osapoolte huve, aga pühendumuse uuringutest ilmneb siiski sageli töötajate tagasiside, et neid piisavalt ei märgata ning nende panust ei hinnata.
Selle tulemuseks on töötajate emotsionaalne eemaldumine juhist ja tööandjast – pühendumuse langus -, mille tulemusena on ka juhil keerulisem oma eesmärke saavutada.
➢ Rahulolematus tööga: Näiteks ütlevad sageli töötajad, et nad ei tunne end väärtustatuna. Ja seda vaatamata asjaolule, et nende palk on oma sektori keskmisest kõrgem ning ka töökeskkond on kaasaegne ning mugav. Millest on nendel veel puudu?
➢ Töötajate passiivsus: Rahulolematuse tagajärjeks on sageli töötajate passiivsus. Nad teevad küll kõik oma isiklikud tööülesanded ära, aga nende huvi ja aktiivsus meeskonna üleste arutelude ning tulemuste osas on leige. Kuidas tekitada juhina töötajates uuesti huvi?
➢ Vastuseis uuendustele: Kui töötajad ei ole oma tööga emotsionaalselt seotud, ei soovi nad kaasa tulla ka uuenduste ning muudatustega (rääkimata uute ideedega välja tulemisest!), mis on aga hädavajalik meeskondlike eesmärkide saavutamiseks.
Kõikide selliste meeskonnas olevate kitsaskohtade ühiseks põhjuseks võib olla töötajate taju, et nende panust ja tööd ei väärtustata piisavalt. Käesolev juhtimiskoolitus annab Sulle hea arusaamise juhtimise sotsiaalsest mõõtmest töötajate valguses – miks töötajad sageli motiveeritud ei ole ning missugune on juhtimise roll selles?
Mida Sa täpsemalt õpid?
✓ Missugused on töötajate 4 põlvkonda ja nende spetsiifilised ootused juhtimisele, et nad end väärtustatult tunneksid ja sisemiselt motiveeritud oleksid
✓ Missugused on juhtimise 3 põlvkonda: kus tunned ära enda ning kuidas see mõjutab Sinu töötajate tänast motivatsiooni
✓ Saad teada, missugused on 3 töötajate pühendumuse taset ja mõistad, kuidas on töötajate pühendumuse olukord täna Sinu meeskonnas
✓ Avastad, mis asi on “spetsialistilõks” ning oskad hinnata, kas Sinu tänases juhtimisstiilis võib selle ilminguid jätkuvalt olla, mis vähendab Su meeskonna motivatsiooni ja iseseisvust
✓ Mõistad, missugused on juhi 3 võimu liiki ning kuidas nende kasutamine meeskonnas mõjutab inimeste motivatsiooni, koostöövaimu ning pühendumust ühistele eesmärkidele
👉 Telli koolitus
Telli see koolitus või vali 1-, 3- või 6-kuuline pakett, mis annab Sulle piiramatu ligipääsu kõikidele koolitustele. Tasumine mugavalt Fientas pangalingiga või ettemaksuarve alusel.
***
Mida meie koolitustel osalenud kliendid ütlevad? 👇
“Mulle tohutult imponeerib see, et sa võtad asja isiklikult – sa teed seda koolitust sellisel kujul, et sellest ka päriselt midagi saaks. See paistab välja sinu programmist, käitumisest ja olemisest, mistõttu läheb see inimestele sügavalt sisse ja nad hakkavad nende asjade peale mõtlema, arutama ning tegutsema.”
– Argo Luude, Eesti Keskkonnateenused AS juhatuse esimees
“Mulle väga meeldis! Meeldis just see, et lähenemisnurk asjadele oli teistsugune kui tavapäraselt. Koolitusel tekkis mõnus ja vaba õhkkond, mistõttu oli hea kuulata ja küsimustele vastata.“
– Guido Tamm, Esvika Elekter AS juhatuse esimees
“Koolitused olid hästi inspireerivad ja avavad – see aitas mul meeskonnale hästi ligi saada. Selle koolituse mõlemad päevad olid juhi jaoks üliolulised. Pilt läks palju-palju selgemaks.”
– Priit Laug, Ermeesia OÜ tegevjuht
Juhtide ja meeskondade koolitaja (CV)
Kaido Pajumaa on kogenud juhtide ja meeskondade koolitaja alates 2011. aastast. Tema teekond algas motivatsioonikõnelejana, kui teda kutsuti meeskondadesse rääkima enesemotiveerimisest ja positiivsest mõtlemisest.
Järgnevatel aastatel märkas Kaido, et motivatsioonipäevade mõju on sageli lühiajaline. Ta mõistis, et tõeliselt püsivad tulemused saavutatakse vaid sügavamate ja pikemaajaliste lahendustega. Sellest lähtudes keskendus ta oma töös rohkem meeskonnakoolituste ja juhtimiskoolituste pakkumisele, püüdes aidata organisatsioonidel leida tõelise töörõõmu ja efektiivsuse allikad.
Tänapäeval keskendub Kaido peamiselt juhtide ja juhtmeeskondade arendamisele. Viimase 13 aasta jooksul on ta läbi viinud enam kui 750 koolitust, kus on osalenud üle 7500 inimese nii Eestist kui rahvusvahelistest ettevõtetest. Tema koolitused on hinnatud praktilisuse, sügavuse ja kohese rakendatavuse poolest.
Lisaks koolitustele on Kaido ka Eesti juhtide poolt hinnatud juhtimisblogi Motivaator.ee autor, kuhu ta on kirjutanud enam kui 700 motiveerimise, meeskonnatöö ja juhtimise alast artiklit. Blogis jagab ta regulaarselt väärtuslikke nõuandeid ja mõtteid juhtimisest, meeskonnatööst ja enesearengust. Tema kirg inimeste ja organisatsioonide arendamise vastu on teinud temast ühe Eesti hinnatuima koolitaja.
Loe lähemalt siin või leia Kaido sotsiaalmeediast: