Tõmba oma meeskonda ligi 25% rohkem talente
See 40 minutiline juhtimiskoolitus annab inspiratsiooni teemal, kuidas juhtida ettevõtet või meeskonda sotsiaalselt vastutustundlikult (erinevate osapoolte huve arvestades).
Koolitusest leiad 4-sammulise motiveeriva juhtimise mudeli, mis aitab töötajaid motiveerida, võimustada, tagasisidestada ning nendega suhteid tugevdada.
Mõned ettevõtted, kes on meie koolitustel osalenud:
Mis väljakutsega see juhtimiskoolitus tegeleb?
Kelle huve Sa juhina eelkõige esindad – kas omaniku (või oma juhi), klientide või töötajate? Just need on “sotsiaalsed osapooled” juhi töös, kelle heaolu ja eesmärke ta mõjutab.
Paljud juhid küll usuvad, et nad esindavad kõikide nende osapoolte huve, aga kahjuks igapäevaselt kõik need osapooled, näiteks töötajad seda tunda ei pruugi. Selle tulemuseks on töötajate emotsionaalne eemaldumine juhist ja tööandjast, nende motivatsioon langus ning huvi kadumine enda või organisatsiooni arengu vastu.
➢ Vähene väärtustatuse tunne: Näiteks ütlevad sageli töötajad, et nad ei tunne end väärtustatuna. Ja seda vaatamata asjaolule, et nende palk on oma sektori keskmisest kõrgem ning ka töökeskkond on kaasaegne ning mugav. Millest on nendel veel puudu?
➢ Töötajate passiivsus: Vähese väärtustatuse tulemuseks võib olla töötajate passiivsus. Nad teevad küll kõik oma tööülesanded usinalt ära, aga nende huvi ja aktiivsus meeskonna üleste arutelude ning tulemuste osas on leige. Kuidas tekitada töötajates huvi?
➢ Vastuseis uuendustele: Kui töötajad ei ole oma tööga emotsionaalselt seotud, ei soovi nad kaasa tulla ka uuenduste ning muudatustega (rääkimata uute ideedega välja tulemisest!), mis on aga hädavajalik meeskondlike eesmärkide saavutamiseks.
Kõikide selliste meeskonnas olevate kitsaskohtade ühiseks põhjuseks võib olla töötajate taju, et nende panust ja tööd ei väärtustata piisavalt.
Ja kuigi juhid sellega sageli nõustuda ei tahaks (nemad pingutavad igapäevaselt töötajate heaolu ning motivatsiooni nimel), mõjutab töötajate taju siiski nende käitumist meeskonnas, ja selle lõppkaotajaks on alati juht – ta ei pääse ligi töötajate sügavamale motivatsioonile ja pühendumusele.
Kuidas koolitus seda väljakutset ületada aitab?
Käesolev juhtimiskoolitus annab Sulle hea arusaamise juhtimise sotsiaalsest mõõtmest töötajate valguses – miks töötajad sageli motiveeritud ei ole ning missugune on juhtimise roll selles?
Sa õpid, missugused on erinevate põlvkondade töötajate ootused juhtimisele ning kuidas juhina nendega kohaneda. Selleks omandad 4-osalise motiveeriva juhtimise mudeli.
MEETOD | EESMÄRK |
4-osaline motiveeriva juhtimise mudel | Aitab juhil teadvustada 4 olulist fookust sotsiaalselt vastutustundlikuks juhtimiseks: töötajate motiveerimine, võimustamine, tagasisidestamine ja suhete arendamine |
Mis tüüpi tööriistadega on tegu ja kas need ka töötavad?
Kõik Juhtimiskiirendis olevad meetodid ja tööriistad on oma olemuselt abivahendid juhile, et lihtsustada mingi tegevuse läbiviimist meeskonnaga, analüüsida ja mõista mingit olukorda, või arendada mingit oskust enda või meeskonna juures.
Praktilised meetodid ja tööriistad ning nende kasutamise lihtsus on ka seniste klientide sõnul meie koolituste kõige tugevam külg. Siin on mõned näited juhtide tagasisidest:
“Mulle tohutult imponeerib see, et sa võtad asja isiklikult – sa teed seda koolitust sellisel kujul, et sellest ka päriselt midagi saaks. See paistab välja sinu programmist, käitumisest ja olemisest, mistõttu läheb see inimestele sügavalt sisse ja nad hakkavad nende asjade peale mõtlema, arutama ning tegutsema.”
– Argo Luude, Eesti Keskkonnateenused AS juhatuse esimees
“Mulle väga meeldis! Meeldis just see, et lähenemisnurk asjadele oli teistsugune kui tavapäraselt. Koolitusel tekkis mõnus ja vaba õhkkond, mistõttu oli hea kuulata ja küsimustele vastata.“
– Guido Tamm, Esvika Elekter AS juhatuse esimees
“Koolitused olid hästi inspireerivad ja avavad – see aitas mul meeskonnale hästi ligi saada. Selle koolituse mõlemad päevad olid juhi jaoks üliolulised. Pilt läks palju-palju selgemaks.”
– Priit Laug, Ermeesia OÜ tegevjuht
Mis pärast õpitu rakendamist meeskonnas muutub?
Sotsiaalselt vastutustundlik juhtimine mõjutab otseselt töötajate motivatsiooni, kaasatust ning tulemuslikkust meeskonnas.
Seda väidet kinnitavad hästi ka mitmed teadusuuringud:
1) Smith ja Jones (2020) uuring leidis, et ettevõtted, mis praktiseerivad sotsiaalselt vastutustundlikku juhtimist, kogevad 35% madalamat tööjõuvoolavust. See tuleneb eelkõige töötajate suuremast rahulolust ja lojaalsusest.
2) Deloitte (2018) raport näitas, et 87% milleeniumlastest usuvad, et ettevõtted peaksid keskenduma mitte ainult kasumi teenimisele, vaid ka sotsiaalsetele väärtustele. Ettevõtted, kes järgivad sotsiaalselt vastutustundlikku juhtimist, meelitavad ligi 25% rohkem noori talente.
3) Gallupi (2017) uuring näitas, et töötajad, kes tunnevad, et nende tööandja väärtustab sotsiaalset vastutust, on 21% rohkem kaasatud oma töösse. See suurenenud kaasatus viib kõrgema tootlikkuseni ja madalama tööjõu voolavuseni.
Rakendades koolitusel õpitavat oma meeskonnas näed selliseid muutusi:
ENNE | PÄRAST |
Töötajate motiveerimine ja meeskonna eestvedamine toimub intuitiivselt, ilma süsteemse lähenemiseta | Töötajate motiveerimisel ja meeskonna eestvedamisel kasutatakse teadvustatud meetodeid |
Piiratud võime meeskonda motiveerida ja kaasata | Tugev võimekus motiveerida ja kaasata meeskonda ühise eesmärgi nimel |
Kommunikatsiooni strateegiad on meeskonnas ebaefektiivsed ja juhuslikud | Meeskonnas on välja arendatud tõhusad kommunikatsiooni strateegiad ja -taktikad |
Tagasiside kogumine erinevalt sotsiaalsetelt osapooltelt on juhuslik | Meeskonnas kasutatakse regulaarset tagasiside kogumise protsesse |
Juhid ei teadvusta töötajate ja juhtimise erinevaid põlvkondi ning nende ootuseid | Juhid teadvustavad erinevate põlvkondade ootuseid ning juhivad nendele vastavalt |
Liitu ja tõmba ka oma tiimi kuni 25% rohkem talente
Liitu Juhtimiskiirendiga või telli ainult see kursus.
100% Positiivsete Muutuste Garantii
Kõikidele juhtimiskoolitustele kehtib 100% positiivsete muutuste garantii, mis tähendab, et kui rakendad koolituse meetodeid oma meeskonnas, aga oodatud positiivseid tulemusi ei näe, siis maksame Sulle seni makstud raha TOPELT tagasi. Lisaks töötab koolitaja Kaido Pajumaa Sinu meeskonnaga TASUTA nii kaua, kuni tulemusi näed.
Kaido Pajumaa
Juhtide ja meeskondade koolitaja (CV)
Kaido Pajumaa on kogenud juhtide ja meeskondade koolitaja alates 2011. aastast. Tema teekond algas motivatsioonikõnelejana, kui teda kutsuti meeskondadesse rääkima enesemotiveerimisest ja positiivsest mõtlemisest.
Järgnevatel aastatel märkas Kaido, et motivatsioonipäevade mõju on sageli lühiajaline. Ta mõistis, et tõeliselt püsivad tulemused saavutatakse vaid sügavamate ja pikemaajaliste lahendustega. Sellest lähtudes keskendus ta oma töös rohkem meeskonnakoolituste ja juhtimiskoolituste pakkumisele, püüdes aidata organisatsioonidel leida tõelise töörõõmu ja efektiivsuse allikad.
Tänapäeval keskendub Kaido peamiselt juhtide ja juhtmeeskondade arendamisele. Viimase 13 aasta jooksul on ta läbi viinud enam kui 750 koolitust, kus on osalenud üle 7500 inimese nii Eestist kui rahvusvahelistest ettevõtetest. Tema koolitused on hinnatud praktilisuse, sügavuse ja kohese rakendatavuse poolest.
Lisaks koolitustele on Kaido ka Eesti juhtide poolt hinnatud juhtimisblogi Motivaator.ee autor, kuhu ta on kirjutanud enam kui 700 motiveerimise, meeskonnatöö ja juhtimise alast artiklit. Blogis jagab ta regulaarselt väärtuslikke nõuandeid ja mõtteid juhtimisest, meeskonnatööst ja enesearengust. Tema kirg inimeste ja organisatsioonide arendamise vastu on teinud temast ühe Eesti hinnatuima koolitaja.
Loe lähemalt siin või leia Kaido sotsiaalmeediast: